Kamis, 10 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Manfaat Jelly Gamat Asli  juga mengandungi Faktor Pertumbuhan sel supaya ia boleh merangsang pertumbuhan sel-sel dan tisu dalam badan manusia yang telah rosak. Jadi, mulai sekarang cuba untuk mengambil Jelly Gamat Gold G untuk membantu kesihatan tubuh anda kerana kandungan gamat di dalamnya sangat baik dan membantu.

Mengandungi Teripang
Khasiat Jelly Gamat Asli Timun laut boleh membaiki sel-sel yang rosak. sehingga 82% protein dan asid lemak perlu berkesan menguatkan sel-sel hati untuk mengeluarkan antibiotik. Oleh kerana kandungan yang tinggi kolagen, gamat sel mujarab menjana semula secara ringkas. Penyakit degeneratif adalah penyakit yang dicirikan oleh fungsi organ menurun menyebabkan apa-apa kerosakan kepada sel-sel rangkaian yang luas, dengan keupayaan gamat untuk merangsang pertumbuhan semula sel adalah tinggi maka gamat boleh bekerja untuk mencegah dan membantu mempercepatkan penyembuhan pelbagai penyakit .

Kajian mendedahkan, timun laut pada kepekatan 50 mikrogram menggumpal dan kanser blok sel-sel. Oleh itu, ramai pesakit kanser yang berharap dalam timun laut di samping itu, kandungan protein yang tinggi dalam timun laut yang mencapai 82%, kedua-duanya diberikan pada pesakit diabetes. Bermain protein yang tinggi menjana semula sel-sel beta pankreas yang menghasilkan insulin Gold Timun. Hasilnya peningkatan pengeluaran insulin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar